VYUŽÍVÁNÍ VYBRANÝCH PROSTŘEDKŮ AAK V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ II
Obsah
Cílem 24-hodinového vzdělávacího modulu, realizovaného formou pilotního ověření v rámci projektu APIV A, je předat účastníkům (absolventům kurzu Využívání vybraných prostředků AAK v předškolním vzdělávání I), informace, metodické postupy, nástroje, propracované komunikační techniky a strategie, které využijí v praxi pro určení vstupní komunikační úrovně dítěte s NKS, přípravu vhodného komunikačního prostředí a výběr základního slovníku k praktickému rozvoji AAK v běžných situacích v mateřské škole či v přípravné třídě ZŠ. Absolvent modulu bude schopen vyhodnotit potřeby dítěte předškolního věku v oblasti AAK, sestavit a aplikovat základní plán podpory jeho komunikačního rozvoje, vytvářet komunikační materiály nejen v klasickém papírovém, ale i digitálním formátu.
Záměrem vzdělávacího modulu je v rámci pilotního ověření proškolit pro NPI ČR budoucí lektory daného tématu. Z tohoto důvodu je vzdělávací modul určen především speciálním pedagogům-logopedům a speciálním pedagogům se zkušeností s AAK a minimálně pětiletou praxí ve školství; primárně těm účastníkům, kteří již absolvovali úvodní kurz.
O zařazení do pilotního ověření vzdělávacího modulu budou vybraní zájemci vyrozuměni emailem.
Pilotně ověřený modul bude následně akreditován MŠMT a bude určen pedagogickým pracovníkům v předškolním vzdělávání.
Lektoři: Mgr. Jana Šarounová a Mgr. Lenka Říhová
V případě dotazů využijte emailový kontakt: eva.danielova@npicr.cz