Hodnocení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
POPLATEKZdarma
Počet hodin: 8
Termín: 12.03.2018
Uzávěrka přihlášek: 11.03.2018
Lektoři: | Mgr. Jana Mrázková |
Kód programu: | KIPR-709/2018 |
Místo: | ZŠ Kolín |
Odborný garant: | PhDr. Jana Zapletalová |
Organizační garant: | Bc. Dalibor Dráb |
Obsah
Určeno pro psychology, speciální pedagogy, pedagogy škol a školských poradenských pracovišť (výchovné poradce, metodiky prevence); asistenty pedagoga a zástupce ředitele i ředitele, kteří pracují s žáky se SVP.
Hodnocení žáků se SVP v kontextu rodiny, školy a změn §16
- Rodina, škola a hodnocení
-rodina dříve a dnes – historický kontext, co dělá škola rodičům, co dělají rodiče škole
-co je to úspěch? (a pro koho), co je to normální výkon? (druhy norem)
-prožívání neúspěchu ve vzdělávání v rámci rodiny, přístup k žákovi a rodině
-základní východiska pro hodnocení žáků
- Legislativní rámec v oblasti hodnocení (kontext nového ŠZ)
- Hodnocení – přístupy, podoby
-obecné zásady
-sebepojetí a sebehodnocení
-formativní vs. sumativní; heteronomní vs. autonomní hodnocení
-slovní hodnocení
-Zvládací učení
Žákovské portfolio a hodnocení