Hodnocení žáka se SVP
POPLATEKZdarma
Obsah
Určeno pro psychology, speciální pedagogy, pedagogy škol, asistenty pedagogů a školských poradenských pracovišť (výchovné poradce, metodiky prevence); zástupce ředitele i ředitele, kteří pracují s žáky se SVP.
hodnocení – proč? jak? kdy?
co všechno v hodnocení hledat (slovní, klasická klasifikace atd.)
komu má posloužit a o čem má vypovídat
interní metodické doporučení ředitelky školy k hodnocení
hodnocení / bodový systém / procentuální hodnocení
z toho vyplývá
- hodnocení SVP
- hodnocení výchov
- hodnocení ostatních předmětů
- hodnocení chování
- hodnocení žáka
- sebehodnocení, sebereflexe žáka
- prezentace žáků, mapa učebního pokroku
- přínos pro školu / pro pedagogické pracovníky – klady a zápory
- pozice rodiče ve vztahu k hodnocení