Seminář pro asistenty pedagoga – podpora žáků se specifickými poruchami chování (ADHD)
Lektoři: | PhDr. Mgr. Zdeňka Michalová, Ph.D. |
Kód programu: | 2010/2019 |
Místo: | 14. ZŠ Plzeň |
Odborný garant: | PaedDr. Hana Šmejkalová |
Organizační garant: | Ivana Biskupová |
Obsah
Seminář určen pro asistenty pedagoga s požadovanou pedagogickou kvalifikací.
obsah semináře: souhrn informací týkajících se etiologie a symptomatiky ADHD - charakteristické projevy v oblasti emoční, kognitivní i vztahové determinující průběh a výsledky edukačního procesu. Úloha školských poradenských zařízení (ŠPZ) a školních poradenských pracovišť v rámci realizace podpůrných opatření pro žáky se SVP.
Doporučení ŠPZ pro vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami – výběr informací týkajících se zapojení asistenta pedagoga do edukace žáka s ADHD. Činnosti AP ve spojení s jeho kompetencemi, konkrétní možná náplň práce asistenta pedagoga s žákem s ADHD, kooperace a spolupráce učitele a asistenta pedagoga ve třídě – kompetence, spolupráce se zákonnými zástupci, participace na tvorbě, realizaci a vyhodnocování IVP.